• Onze School
  • Kind in kracht
  • Missie
  • Visie
  • Schoolteam
  • Ouders
  • Welkom in de wijk
  • Vacatures
  • Rondleiding
  • Aanmelden
  • Schooltijden
  • Vakantie & Vrij
  • Communicatie
  • Download informatie
  • BSO
  • Peuters

Missie

De Vuurvlinder en iedereen die aan de school is verbonden werkt vanuit de volgende kernwaarden: veiligheid, talentvol, innovatie, samenwerking en kwaliteit.

Deze kernwaarden vormen de basis van ons dagelijks handelen en sluiten aan bij de missie van Lucas Onderwijs, de stichting waar de Vuurvlinder onderdeel van is.

Onze school heeft de missie om ieder kind in zijn kracht te laten staan.

Onze slogan is dan ook 'Kind in Kracht'. Of als we het in breder perspectief van ons toekomstig kindcentrum Diamant zien: 'Mens in kracht'.

Mensen die in hun kracht staan:

  • hebben plezier met zichzelf, in hun werk, in hun leven
  • zijn energiek en creatief
  • zien mogelijkheden en kansen
  • werken aanstekelijk en verbindend op hun omgeving, kunnen bergen verzetten

Dit uitgangspunt geldt dit niet alleen voor de leerlingen, ook voor alle andere mensen die betrokken zijn bij de school en de leerling, jong of oud.

Wij geven dat vorm door samen te werken vanuit onze kwaliteiten.

Wij zijn:

  • Toegewijd en betrokken
  • Open en toegankelijk
  • Innovatief, creatief en idealistisch
  • Actief en flexibel
  • Gespecialiseerd in (tweede-) taalonderwijs

Laatste nieuws

Voortgang Nieuwbouw

Voortgang Nieuwbouw

Meer

Eerste steen nieuwbouw Diamant op 9 november

Eerste steen nieuwbouw Diamant op 9 november

Meer

Stichting leergeld: gratis warme kleding met de winterkledingpas

Stichting leergeld: gratis warme kleding met de winterkledingpas

Meer

Meer nieuws

De Vuurvlinder


Diamanthorst 10
2592 GH Den Haag

 

070 38 59 839

info@bsvuurvlinder.nl

Social media


Facebook

 

Zoeken



Locatie


Neem contact op


Copyright 2023 - De Vuurvlinder
Inloggen | Ziber Education - Ziber Kwieb, de handige schoolapp | Ziber - Mobiele website met CMS | Design by TADA! vormgeving en fotografie